top of page

Imaš samo jedno lice, znaš?

''Kako sam se dala nagovoriti na ovo?!'' - bila je moja prva misao kad sam na lice stavila masku s kokosovim uljem marke Hi!Life. Nikada nisam bila obožavatelj maski, ma zapravo nikad nisam previše brinula o licu jer... mladost pa nije bilo potrebno, a i lijena sam. No, sad kad sam kročila u 30e vrijeme je da okrenem ploču jer, kako moja mama uvijek kaže: ''Sve si možeš kupiti, kosu si možeš kupiti, nokte si možeš kupiti, čak si i zube možeš kupiti, ali lice imaš samo jedno zato ne štedi na njemu!"

Odlučila sam potražiti neku kozmetiku na prirodnoj bazi jer nikad nisam voljela agresivne sastojke i zato sam se odlučila počastiti Lavare kozmetikom koja je, kako sam čula, više no kvalitetna, a nije pretjerano skupa. Skeptična, kakva jesam, bez prevelikih očekivanja stavila sam spomenutu masku na lice i rezultat me šokirao. Ne, ljudi moji, ovo nije plaćeni oglas već je činjenica da mi je lice nakon što sam isprala masku bilo glatko kao svila. Toliko glatko da me dečko, kad smo se navečer našli, svakih pet minuta gladio po nosu jer ga je ta nevjerojatna glatkoća zabavljala, a moram priznati da je zabavljala i mene pa sam se kao manijak i ja gladila po licu. Hi!Face maska inače služi za čišćenje pora i u tome je više no odlična. Lice kao svila, kažem vam i najiskrenije preporučujem. Maska prvenstveno služi za čišćenje pora pa će tako dobro doći svakome s problematičnim tenom, a i oni koji problema na sreću nemaju, među koje spadam i ja, neće pogriješiti s ovim proizvodom. Svila!

Kad kupujem, ne znam kupiti samo jednu stvar pa sam tako kupila i dezodorans u kremi s mirisom mentola. Dezić u kremi?? Da, upravo tako, dezić u kremi. Riječ je o prirodnom deziću također marke Lavare, a odlučila sam ga isprobati jer sam jedan od onih paranoičnih ljudi koji se boje dezića s 48satnom zaštitom jer svi znamo da zaštopava kožu i potencijalno može dovesti do raka linfnih žlijezda. Već mi je dovoljan rizik od raka pluća pošto sam pušač pa zato barem na drugim područjima izbjegavam opasne stvari. Ovaj dezić je možda preslab za muškarce, ali za nas žene koje se ne znojimo pretjerano je odličan.

Kupila sam i Lavare Lip Scrub za peeling usana. Miriše po najfinijem voćnom čaju i nježno u nekoliko sekundi skine svu suhu kožu s usana. Nisam mogla odolijeti niti balzamu za usne s mirisom i okusom bijele čokolade. Već vidim da ću ga kroz desetak dana cijelog pojesti!

Kao što rekoh, nemam problema s tenom, ali tu i tamo mi izbije pokoji prišt koji me, kao i svaku ženu jako smeta jer prištevi su za pubertetlije, a ne za nas prekrasne žene. Zato je tu Acne Stop Balm krema koja uništava neprijateljske bubuljice i - herpes. Da, dobro ste pročitali, krema je dvonamjenska i liječi i herpes na koži. Da sam bar to imala pred dva mjeseca kad mi je prvi put u životu izbio herpes na usnama!

Počastila sam se i jednom zgodnom stvarčicom u Lavare shopu. Za mene je to novotarija kojom sam se totalno oduševila, a riječ je o silikonskoj pločici za nanošenje pudera. Uvijek sam bila nemarna i puder sam nanosila rukama, ali s ovom silikonskom stvarčicom lice je glatko kao porculan, a puder jednolično nanesen.

Zaključila sam da, s obzirom na to da mi je lice kao svila nakon Hi!Face maske, uopće nije ni potrebno više se šminkati već je dovoljno samo ispeglati nestašnu kosu i to je to! Ne budi lijena i checkiraj Lavare proizvode na www.lavarekozmetika.com, a ako ti treba četka za ravnanje kose koja je učinkovitija od staromodne pegle kupi je povoljno na www.topproizvodi.com


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page