top of page

Zašto žene zaborave na sebe?


(na slici: Q&Q sat by CroShop https://www.facebook.com/Cro-Shop-434802493286817/

Svi volimo tvrditi da smo sami sebi na prvom mjestu, no koliko je to doista i istina? Da sam ja sebi na prvom mjestu svjedoči činjenica da sam otišla u Print Studio i dala si printati vlastitu sliku na majicu:

Šalu na stranu! Ili ne, ne znam je li to šala ili nije pošto sam doista isprintala svoju sliku na majicu, to nije fotošop. No gluposti na stranu, vratimo se na pitanje, koliko smo doista sami sebi na prvom mjestu?

Jeste li se ikad osjetili kao ona osoba koja pleše kako netko drugi svira? Ona osoba koja se svakom dogovoru prilagođava onako kako nekome drugom paše? Ona osoba koja propušta koncerte na koje želi otići jer nitko ne želi ići s njom pošto ljudi misle samo na sebe, a istovremeno odlazi na koncerte koji zanimaju nekog drugog? U jednom trenu u životu sam se osjetila kao ta osoba i odlučila sam reći: DOSTA! I otišla sama na koncert grupe 30 Seconds to Mars u Močvaru jer moj tadašnji dečko, eto, nije želio ići pošto ne voli taj bend. Htjela sam da idemo zajedno, a on je rezolutno rekao NE i ja sam otišla sama, a on je ostao u šoku jer... kako je moguće da sam otišla umjesto da sam s njim radila nešto što on želi raditi?

Moguće je jer sam tad prvi put sebe stavila na prvo mjesto, a to je ono što žene u vezama često zaboravljaju učiniti. Plešu kako on svira i onda, na kraju, još najčešće budu zaboravljene i ostavljene zbog neke mlađe, neke zgodnije, neke luđe u krevetu... Neke... nešto.

Ljubav je davanje, ali žene često zaboravljaju da ljubav nije ISKLJUČIVO davanje, već je ljubav dijeljenje. One na to zaboravljaju i potpunosti se posvećuju svom muškarcu zaboravljajući na svoje interese i svoje potrebe.

Zapostave svoje prijateljice, izgube muške prijatelje jer... ona je sad u vezi.

Pa što onda ako si u vezi? Zar to znači da moraš prestati biti osoba koja si do sada bila? Zar to znači da ćeš se družiti isključivo s njegovim prijateljima i slušati Iron Maiden jer on sluša Iron Maiden? Znači li to da ćeš jesti sushi koji prezireš jer eto on voli sushi? Znači li to da ćeš gledati nogometne utakmice i gorljivo navijati iako do jučer nisi znala što je to penal? Ovo navedeno zvuči ružno, čak glupo, pomalo brutalno, ali to je u mnogim slučajevima istinito. Žene jednostavno zaborave na sebe. Svatko od nas ima barem jednu prijateljicu koju nije čuo ni vidio otkad je ona u vezi jer... Ona je sad u vezi i nema vremena za život kakav je imala prije. Ona vidi samo svog dečka i njegove potrebe i zaboravlja na svoje. Zašto je to tako?

Poneke žene idu toliko daleko da dopuštaju da ih njihov odabranik omalovažava i vrijeđa, ponaša se prema njoj kao prema smeću jer su toliko sretne što nisu same da ne uviđaju da su zapravo zlostavljane, no to su krajnosti koje zavrijeđuju poseban tekst.

I, koja je poanta ove priče, zašto žene zaboravljaju na sebe? Zbog toga što većina žena živi u strahu da će ostati same i kad nađu partnera postanu toliko... da ne kažem jadne, u vječnom strahu da će ga izgubiti i zato sto posto od sebe posvete njemu i onda kad ta veza završi ne mogu se snaći i vratiti svom prijašnjem životu jer jednostavno to više ne znaju pošto su živjele partnerov život. Gledale utakmice. Slušale Iron Maiden. Izlazile s njegovim prijateljima i zaboravile svoje.

Ženo koja čitaš ovo: ne zaboravljaj na sebe. Kao što rekoh, ljubav je dijeljenje. Ako je tvoj muškarac takav da očekuje da ćeš zaboraviti na sebe, zaboravi radije na njega jer nije te vrijedan. Takav muškarac je zlostavljač jer nasilje bilo psihički ili fizičko uvijek je nasilje. Ostani svoja i misli na sebe.

Na kraju, i nije toliko grozno sama otići na koncert 30 Seconds to Mars...

PS Da ne ispadne da baš mislim samo na sebe, dala sam dečku printati majicu s njegovim psom...


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page