top of page

Untitled

''Imam nešto za tebe, Nika'' - kaže mi moj novopečeni BFF Borna i uruči mi MILF sunčane naočale (na slici). ''Fuj, kako su ružne'' - kažem ja i Borna mi opali šamar među većima u svijetu. Šalim se, Borna je OK lik, voli djecu i male životinje te zna da se cure ne smije tući niti cvijećem.

''MILF naočale su sad najpopularnije u svijetu, nose ih Snoop Dogg i Lady Gaga!"- vrištao je Borna toliko jako da je njegov duboki, muški inače šarmantni glas počeo podsjećati na live nastupe Lane Del Rey u trenutcima kad pokušava postići neki visoki ton pa zvuči kao mačka koju netko razvlači.

Zapitah ga još jednom zašto mi je poklonio naočale marke MILF pošto ja to nisam, a on na to: ''Zato što, Nika, ti si NILF''. ''Ti misliš da se ja prodajem za ružne predmete u protuvrijednosti od 149,99 eura?'' - zaderem se ja i opalim mu šamar toliko jako da je pao sa svoje jahte na kojoj se cijela pastorala odvijala.

Sve na stranu, naočale i nisu toliko loše. Borna Peraić je inače mladi poduzetnik iz Zagreba koji ih uvozi from La France, trebali bi se vi djeco ugledati u njega. Prodaje ih i na crno, kao pravi Hrvat.

Popeo se ošamućen ponovno na svoju megalomansku katamaran jedrilicu na kojoj uvijek pjevam: ''Ta tvoja barka maaalaaa, što pušta na sve stranee, ja sam je brodom zvala, ja sam je brodom zvala, a jedva u nju staneeem...''

''Šta je to MILF?'' - pita Bornu brodski mali, njegov sluga, a Borna mu kaže: ''Znaš ti dobro što je to MILF, imaš ih u historyju svog laptopa...''

''Historyju koji brižno skrivaš pred roditeljima ili majkom svoje djece koja je sve samo ne MILF''- dodam ja. Evo i Fergie ima pjesmu o tome:

Ne, realno, kaj je to MILF? '' Što je to MILF? budimo realni, MILF je najčešće mlada žena koja nije vjerovala u brak kao službeno sredstvo potvrđivanja neželjene trudnoće, a niti u abortus pa je postala samohrana majka što je san svake žene. Sarkazam. Ovaj dio sa snom svake žene.'' - kažem ja, a Borna mokar do bola jer je malo prije na glavu pao s jarbola kaže: '' MILF nema veze sa single mom. Već sa činjenicom da je rodila jelte, milfulja može biti u braku i većina i je.'' - ''Krasno'' - kažem ja: ''I zato meni koja sam predsjednica single žena i nemam djece poklanjaš nešto s natpisom MILF u caps locku'' - ''Već smo rekli, Nika, ti si Nilf'' - ponovi ovaj i dobije još jedan šamar pri kojem mi je pukao nokat jer je zapeo na njegovu hipstersku zapetljanu bradu na koju je jako ponosan.

Na stranu sad Borna koji realno nema pojma, sad ću vam ja objasniti što je to MILF u svakodnevnom životu.

Majka u klasičnom smislu, dakle žena koja se udala i rodila u 96,7% slučajeva zapustila se, postala debela i počela izlaziti u javnost u trenirkama iz Kika (ništa protiv Kika, ali kad u njemu kupuješ svijeće i šalice, a ne odjeću), i onda si još za izlaske u javnost počela na glavu stavljati one plastične špange za tuširanje misleći da je to frizura. Takva žena je MILF samo pijancima iz lokalne birtije, ali njih ne računamo. Računamo normalne ljude kao što je Borna. Nisam ga pitala, ali 100% sam sigurna da on MILF zamišlja nešto kao mene samo s djetetom u ruci. E pa, frende, nema ti toga, ne, ne! Ili ima i zato kažem da su MILF o kakvima pubertetlije i Borna maštaju žene od 30ak godina koje su pokušale frajera uloviti na dijete, ali otac djeteta nije pristao na brak kao na sredstvo potvrđivanja neželjene trudnoće, a nije pristao ni na dijete pa one hitno moraju naći novog tatu i onda se dovedu u top formu i budu glavne u štiklama i minjacima u noćnim klubovima. Sise si podignu do vrata, usne nalakiraju sjajilom obilno i zavodeći likove u klubu pričaju gluposti, također obilno jer samo se glupoj ženi može dogoditi da ju otac djeteta otfikari prije djetetovog rođenja. Zašto? Jer bi bila dovoljno glupa da ne shvati da si je pogrešnog čovjeka odabrala za oca djetetu. I onda tipovi u noćnom klubu kad saznaju da ova sirota ima i kopile kažu: ''WOW, MILF'' Evo cure, Borna je na tržištu, ima biznis s naočalama i biznis s jahtama, totalno je father & husband material, al ja ga neću jer je visok 195, a ja sam mala i onda bi nam dijete sigurno bilo veliko pa bi morala ići na carski rez što nikako ne želim jer imam novu veliku tetovažu preko cijelog trbuha i u obzir ne dolazi mogućnost da mi to netko presiječe zbog nekakvog tamo poroda i djeteta! Dakle, cure uzmite si Bornu. S njim i ak rodite on će se potruditi da postanete MILF u pravom smislu jer on je sportski tip i ne tolerira debele kućanice već smatra da žena preko 65 kila nije žena nego krava - što je potpuno legitimno. U biti to on nije rekao, ja mu stavljam riječi u usta tako da u hejterskim komentarima napadnite mene, a ne njega. On će vas samo izmlatiti ako me napadnete jer kao što rekoh, on je moj novopečeni BFF. Obećao mi je neki dan da će on biti moj hero bejbe što znači da će me spašavati od internetskih nasilnika. Ok je on lik. Oprostila sam mu što misli da se ja prodajem za ružne sunčane naočale kakve nosi ružni Snoop Dogg i još ružnija Lady Gaga. ''Jel Kolinda MILF?'' - pitala sam Bornu, a on: ''Pa, ako ima djece onda je!" - ''Pervertitu, upravo si izjavio da bi jebao predsjednicu!" - ''Ne bi predsjednicu, al' bi Severinu!"

Evo, lijepa naša Seve je jedan kvalitetni MILF, da, ona, a ne ti, ne ti curo koja si rodila sa 17 jer nisi čula za kondom, a ni ti ostarjela flundro koja si rodila s 36, ali nemaš ideje tko je otac djeteta jer kandidata je puno - da si bila pametna, dijete bi uvalila onom najbogatijem i možda se dovela u red i bila kakav takav MILF.

Da završim ovu priču reći ću da se nadam će MILF naočale (možete ih čekirati na milfrance.fr) biti jedino MILF u vezi mene još dugo vremena jer kao žestoka mrziteljica djece i svega svetog ne želim postati MILF.

Nategnite koju milfulju dečki pa javite kak vam je bilo, a vi cure - stay single and ready to mingle! Mwah!

O ne, Borna opet pao s broda...


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page