top of page

O RAZVODIMA I VEZAMA S MLAĐIM FRAJERIMA


Zovem se Nika. Imam 32 godine, moj dečko ima 25. Rastaju se Shakira i Pique. Ona je 10 godina starija od njega. Ne poznajem nažalost lijepu Shakiru, kažem nažalost jer čini se k'o draga osoba, ne znam razlog njihovog razvoda, isto kao što ne znam razlog propasti ljubavi omiljenog mi para - Gwyneth Paltrow i Chris Martin. Ona je također skoro 10 godina starija od njega. To su žene koje su se udale za dječake. Ja, kao vječni pesimist, potpuno sam svjesna da će i moja veza propasti, ako iz nikojeg drugog razloga onda zato što ću za 7-8 godina ja njemu biti stara i ostavit će me radi neke od 22. Neke vesele frizerke ili hostese, a ja ću biti tužna i stara. Ja na taj rizik pristajem jer nisam neka osoba kojoj je do djece i braka. Ja sam igrač na solo, veliki individualac i odgovara mi veza s djetetom, da se tako izrazim, djetetom koje mora učiti jer ima ispite na fakultetu, djetetom koje me neće posjesti s pitanjem: ''Hoćeš li se udati za mene?'' To me pitanje straši. Užasava. Jer ne želim to. Ja sam solo igrač. Kao što je jedan moj muški prijatelj rekao ''Moj free ride mora ostati free'' - e pa, mora i moj. Je li se zgodni Pique zagledao u mlađahnu Taylor Swift kao što se moj ljubljeni Chris Martin zagledao u Jeniffer Lawrence, ja to ne znam i neću čitati izmišljotine u trač novinama kako bih te, većinom, laži prenijela u ovaj tekst. Rijetki su sretni brakovi bez obzira na godine i u životu ne pristajem na ništa manje, ako ću se već, uvjetno rečeno, morati udavati, na ništa manje od onog što ima naš estradni prekrasni par Valerija i Boris Đurđević. Svaki njihov pogled jedan prema drugome odiše ljubavlju, oni se razumiju i bez riječi. To je ljubav i kladim se u 100 000 eura kojih nemam da se oni neće razvesti. Zašto se ljudi razvode? Ili zašto se žene - jedni protiv drugih? Jer ljudi imaju romantičnu, ali lošu naviku vjenčavati se s ljudima koje ne poznaju. Hodaju tri mjeseca, nisu još otišli ni na romantični vikend i odluče se vjenčati jer oni se vole. Moj trenutni dečko i ja se zezamo da je najbolje da se vjenčamo već ovaj vikend jer to bi učinilo dosta budala. Super nam je, seks je genijalan, pričamo smiješne viceve = vjenčanje hitno! Hej, ti koji se ženiš, shvati - temelj za brak nisu dva smiješna vica jer ako se zbog toga ženiš, ti ćeš biti vic koji će tvoji prijatelji i poznanici još dugo vremena prepričavati kao aktualan. Zašto? Jer ćeš se razvesti čim shvatiš da to nije to. A neće biti to jer umjesto da si prethodno živio sa svojom odabranicom godinu dana i upoznao je doista onakvu kakva jest, vidio njenu reakciju kad procuri veš mašina i kad je internet spor, ti se se oženio nakon tri luda seksa i dva dobra vica. Karikiram. Znam žene koje su se brzopleto udale i onda se za mjesec dana braka začudile da njihov muž vuče kokain i za doručak popije 12 piva. Čemu se čuditi ženo, udala si se za nepoznatog čovjeka. Vjerujte mi na riječ da upravo zbog takvih brzopletih brakova ima toliko razvoda i zbog toga je statistika o bračnom životu toliko loša. Bez obzira na to koliko bračni partneri imaju godina. A kad je riječ o razvodima mlađeg muškarca od starije žene tada tvrdim da će to u većini slučaja poći po zlu. Jer, muškarci su duže mladi od nas, možda je žena od 30 frajeru od 23 fora, ali za 10 godina više neće biti. To je činjenica i tu je samo nekoliko iznimaka koje potvrđuju pravilo. Zato tvrdim da je potrebna svojevrsna hrabrost biti zrela žena i upustiti se u ozbiljnu vezu s toliko godina mlađim muškarcem. U jednom trenu ostat ćeš sama, a on će početi novi život kao frajer u najboljim godinama, a ti ćeš biti ona koju je pregazilo vrijeme. A ti... ti nisi Shakira da imaš cijeli Hollywood i MTV na raspolaganju i da s 40 možeš frajera birati metodom na parove razbroj se. Riskiraš da ćeš ostati tužna ostarjela žena. Sama. I kako bi rekao Marjan Ban, lutat ćeš gradom, zamišljena, zaljubljena, vjerovat u neke sretne davno izgubljene snove i da prava ljubav jednom mora doć... Postoji li prava ljubav? Postoji, sasvim sigurno, no ona je vrlo rijetka i samo najsretniji je nađu. Postoji i ona najlošija vrsta braka, a to je kad se brak koristi kao općepriznato sredstvo potvrđivanja neželjene trudnoće. Takav brak mi se gadi, baš kao i žene koje love muža na dijete. Niti jednoj to još nije uspjelo, jer, ako te nije volio bez djeteta neće te voljeti niti s djetetom. Dapače, ako je jasno rekao da on to dijete ne želi, trebala si ranije misliti na to, a ne natjeravati čovjeka po sudovima sve dok god je to dijete redovni student. Ljudi, žene, muškarci, vjenčavajte se iz ljubavi, ali neka to bude nakon što se dobro upoznate i znate da želite baš jedno drugo, u dobru i zlo, dok vas smrt ne rastavi. Ništa drugo jednostavno nema smisla....


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page