top of page

ŽELIŠ LI DOISTA BITI ONA DRUGA?


''Imat ćeš moj broj mobitela, ali nikad nećeš imati moje srce'' - rekao mi je jedan lik, pokušavajući zvučati fatalno, kad me pokušavao zbariti, a istovremeno mi reći da zbog mene nikada neće ostaviti svoju djevojku. ''Hvala i doviđenja''- rekoh mu jer sam zagrezla u tridesete i već dobrih 10 godina mi ne pada napamet biti nečija druga. Zadnji put sam bila druga na prvoj godini fakulteta i završilo je loše po mene. On svoju curu nije ostavio, a ja sam ostala sama i, pardon my French, posrana. ''Pitala me stara da zašto ja ne preotmem Julijinog dečka'' - priča mi danas frendica. ''Zašto ga ne preotmeš?'' - smijem se ja koju je život, kao što već rekoh, naučio da nikako nije pametno biti druga. ''Zato što još nijednoj nikada nije uspjelo preoteti nečijeg dečka'' - kaže i nastavi: ''Biti ona s kojom se vara je kao pišanje u vjetar - na kraju ostaneš sama i popišana, a i bez novaca jer svi znamo da imati ljubavnika košta!'' ''Okej, ajmo ovako: dajem ti dopuštenje da se staroj praviš da si u procesu preotimanja mog dečka, da ti stara bude zadovoljna'' - našalih se ja i pomislih - stvarno, zašto je toliko teško preoteti nekoj ženski dečka, zašto možemo imati njegov broj mobitela, ali njegovo srce nikada? Nemojte me krivo shvatiti, imam svog dečka koji nema curu za koju ja ne znam i nemam potrebu preotimati tuđeg dečka, ali čisto teoretski, zašto su muškarci toliko skloni varanju, ali bez ikakve namjere da ostave curu? Mi žene na ljubav gledamo drugačije i - dok volimo - prijevara nam ne pada napamet jer vidimo samo svog muškarca. On je naš sjever i naš jug, naš istok i zapad. Jeste li ikada čuli za slučaj da je neka žena dok je zadovoljna u vezi prevarila svog odabranika s prvim čovjekom s ceste, metforički ili doslovno rečeno? Niste! Ili ako jeste - budite sigurni da je u trenutku prijevare zbog nečega bila jako ljuta na svog dečka. A jeste li čuli za slučaj da je muškarac kojeg njegova djevojka drži kao kap vode na dlanu nju prevario s prvom atraktivnom konobaricom u prvoj birtiji u koju je ušao? Jeste i to mnogo puta. Žene najčešće u prijevaru kreću kad se zaljube u tog drugog jer kod kuće s partnerom nisu zadovoljne iz onog ili ovog razloga, a i kad se nađu u poziciji da budu ona druga teško odustaju jer... ljubav. Zaljubljenost. Jedno od toga dvoje ili oboje zajedno. Žene su u stanju biti ona druga godinama, nadajući se da će ostaviti onu prvu koja ga čeka kod kuće i prema tom će čovjeku biti beskrajno ponizne i dobre negdje duboko u sebi znajući da je on samo gubitak vremena poput čitanja jeftinog časopisa, znajući da on o njihove snove o tome da mu budu jedine briše svoje prljave tenisice, ali one neće odustati. Vraćat će mu se u zagrljaj svakog dana iznova iako je taj odnos toliko u srži loš i neispravan da bi trebale pobjeći još prekjučer, ali žene su odnosima s muškarcima sklone pristupati kao filmu koji je toliko loš da ga moraš pogledati do kraja. Veza sa zauzetim frajerom je štetna za nas kao ono jedno suvišno piće koje nas prehiti i zbog kojeg smo fucked up sljedeća dva dana, samo što emocionalne posljedice te veze traju puno duže. Muškarcu je žena s kojom vara djevojku ekvivalent mrtvog trupla u prtljažniku. Držat će je kao najveću tajnu i zaboraviti da ju je ikada poznavao kad mu dosadi jer, doslovno, ona može imati njegov broj, ali srce ne. Srce pripada onoj koju naziva jedinom. Zašto je onda vara? ''Melitu nikada neću ostaviti jer ona peče najbolje kolače!" - pričao mi jedan lik koji je tu sirotu Melitu izvarao toliko da joj se smije cijeli grad Zagreb i Zagrebačka županija, a ljeti joj se smije i Splitsko-dalmatinska. Seriously, dude? Toliko si jadan da su ti kolači argument zbog kojeg ostaješ u vezi? ''Sigurnost'' - odvrati lik: ''S Melitom imam sigurnost i nju ću ženiti, a ove druge su za malo hopa cupa'' ''Hopa cupa''? Kakvog li ponižavajućeg naziva za žene koje noći provode moleći se da ostavi Melitu jer one tog majmuna VOLE!? Vjerojatno bi trebalo učiniti uslugu svim ženama koje su one druge i reći im da se svode na nazivnik hopa cupa iliti piši kući propalo. One bi zbog njega tukle nevine i dale mu svoju zadnju cigaretu, a on ih gleda kao usputnu zabavu. Onaj kojeg bi trebalo tući je on jer briše noge o tuđe osjećaje, nije pošten ni prema Meliti ni prema ovima iz hopa cupa kategorije. Ako Melita ikad sazna za brojne ljubavnice koje žive za dan kad će mu biti jedine, budite sigurni da će je on uvjeriti da su te žene samo neke luđakinje koje su opsjednute njime pa izmišljaju jer ''Melita je za njega jedina''. Dakle, kao žena tvrdim da žene varaju kad se u tog ljubavnika zaljube i u vezi im je loše, a muškarci varaju iz hobija. Iz puke bahatosti. Jer mogu! Mogu varati bez da im je stalo do one s kojom varaju jer ona je za njih samo komad svježeg mesa. Komad mesa koji će vrlo uspješno i sa ili bez puno truda uvjeriti da imaju namjeru zbog nje ostaviti djevojku. To rade samo da bi ljubavnica šutjela i ne ih gnjavila previše. Ljubavnica ne gnjavi dok god osjeća nadu da će postati jedina. Žene su na neki način jadne, ovisne o ljubavi i spremne su dotaknuti dno i biti ponižene u borbi za ljubav. Uvijek kažem da se za ljubav ne vrijedi boriti jer - ako se treba boriti - to jednostavno znači da to nije ljubav. Ljubav ili jest ili nije. Čovjek koji nakon seksa s tobom ide kući svojoj djevojci nije čovjek koji te voli. To je čovjek koji te iskorištava. Želiš li to? Želiš li doista biti druga i tratiti vrijeme na nekoga tko te doživljavao kao osobnu zajebanciju? Želiš biti nečiji hobi? Klaun koji nekoga povremeno zabavlja? Ako želi povremenu zabavu neka kupi kartu za cirkus, a ti nabavi malo samopoštovanja! Na stranu što je biti ljubavnica bezobrazno prema djevojci tog lika, ako je ne poznaješ to ne ide nužno tebi na savjest, ali nabavi malo samopoštovanja čisto radi same sebe. Shvati da bi, da je planirao ostaviti djevojku, to već učinio. Ovako ti sigurno izmišlja patetične razloge zašto ju još nije ostavio, razloge tipa '' jer njena mama ima rak'' - s tim da ga vjerojatno uopće ni nema. Muškarci su u stanju izmisliti takve, da prostite, bljuvotine, samo da bi zadržali ljubavnicu u svom emocionalnom kavezu u kojem ju drže zatočenu. Kavezu u koji se žena zapravo sama zatvorila - zbog želje za ljubavlju, a dok njemu zapravo i nije stalo. Bolje biti sama nego bi ta sirota druga. Bolje vrijeme trošiti na gledanje priglupe serije nego biti nekome u životu otirač za njegove prljave tenisice i provoditi vrijeme s tim čovjekom. Cijeni sebe i svoje slobodno vrijeme. Na kraju, nije smak svijeta ako trenutno nemaš dečka, zar ne?


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page